Nuffnang Ads

Tuesday 24 July 2012

Freedom.

Assalamualaikum.
Hai semua.Rasanya tak terlambat lagi nak wish Salam Ramdhan kepada korang semua.Hari ni dah masuk Ramadhan keempat.Alhamdulillah aku berjaya puasa penuh untuk ketiga-tiga hari.Insya Allah hari ni pon berjaya jugak.Hehe..

Aku jugak merasa tersangat lah lega sebab aku dah berjaya menghabiskan praktikal aku di audit firm selama 6 bulan.Allah je tahu bagaimana perasaan aku sekarang. Dan semalam aku jgak berjaya menghantar report ke UMT .Insya Allah berjaya sampai ke sana tapi tak tahu lah aku berjaya ke tak aku dalam membuat report yang memuaskan hati supervisor aku.Aku memang sesangat tade kerja la sekarang.Actually aku nak ambung lesen kereta aku yang dah berkurun kurun dalam purse aku tuh.So buat masa skrg memang aku taknak kerja lagi la.Rugi jugak bila aku fikir balik.Yela ada jugak kawan kawan aku rekemenkan company yang tgh cari pekerja.Urgent pulak tu. Tapi aku terpaksa la bantutkan keinginan aku tu.Aku pon nak panda drive macam kengkorang jugak.Asyik rempit je.Tak ayu la kan.Haha.

Takpe aku percaya rezeki ada dimana mana.Aku bukan sesaja je taknak kerja kan?

Okay kat atas tu final report yang aku dah siap.Sape caye memang nak kena lempang.Hoho. Actually final report aku daalm bentuk softcopy je.Draft report aku je hardcopy tapi dah hancur dimamah usia hehe,
K,ye uolllss. SALAM RAMADHAN sekali lagi Tata

No comments:

Post a Comment

Little kiss