Nuffnang Ads

Friday 16 December 2011

Da Gorgeous Neelofa

Assalamualaikum.Hai.
Merujuk perkara di atas. Neelofa memang cantik . Kali ni aku nak tulis retis pompuan yang aku minat pulak.Biasa laki je kan. Haha Ini bukan statement gay mahupun lesbian.Takde kaitan sama sekali okay. Owh rupa rupanya aku baru tahu parents Neelofa orang Pakistan. Tapi muka dia takde la Pakistan mane kan.Tapi tetap cantik la kan. Dia sama umur dengan aku.Patut lah aku tak cantik.Aikk ada kena mengena tak?Haha..Padahal sedarlah dirisikit Simaaa oi. Celah mana kau cantik kan.Erghhhh.Aku tak tahu dia juara Dewi Remaja sebab memang aku tak update langsung pasal program tu. Maklumlah terasa diri ni tak remaja lagi.Haha.Aku start tahu wujudnya dia dalam dunia hiburan sensasi ni masa dia berlakon dalam Jemaah Kolestrol. Masa tu tertanya tanya sape minah cantik ni kan. Then lepas tu dia makin popular kejap je kan.? Yang penting aku excited gila babeng lepas dia respond tweet aku kat dia.Aku ade mention nama dia la kan. Excited sebab 1st tweet pon dah respond.Dengan johan pon tunggu bertweet2 baru ade respond..Thanx la Lofa ye (acece macam bff je mention Lofa je ahakzzz).. Okay pape layan je la pics kat bawah ni.Cantik tak rugi view.Kalau korang view muka aku tu alamatnya aku tersipu sipu malu la.Malu sebab kena kutuk.Hoho

Ni website si Lofa     http://www.neelofa.my



Pic ni time Neelofa acting dalam Jemaah Kolestrol










So hot




Dewi Remaja



Big family

Guess who??





No comments:

Post a Comment

Little kiss