Nuffnang Ads

Monday 16 January 2012

Talha Harith


Assalamualaikum. Hai.


Okay guys entry kali tade kaitan pon dengan hidup aku sebagai penulis entry yang terbosan abad ini. Aku nak mendedahkan seorang artis lelaki ni.Jeng jeng jeng. Sasepen je kan Haha. Ni bukan gosip just aku nak story pasal artis yang boleh dikatakan aku minat jugak la kan. Empunya badan Talha Harith. *Applause




Comel tak? So no wonder la aku minat kan. Comel saje tak guna kalau tak pandai berlakon. Ehh tapi bukan aku nak cakap Talha tak pandai berlakon. Dia memang pandai berlakon. Graduan ASWARA katakan sia sia la belajar samapi  grad tapi kaku depan cameraman. Takkan nak panggil camerawoman.


Aku pon tak hengat la start suka dia berlakon bila.Tapi yang penting aku tertarik kat Talha masa dia berlakon Tudung Ekspress. Masa tu cool gila watak dia. Aku nak je tengok dia dengan Linda Hashim Apakan daya dorang ikot skrip bukan ikot sweet requet aku nih. Hmmm.


Aku ni jarang tengok tv Maklumlah rumah sewa aku mana ada TV .Layan tonton.com and youtube je. Kalau ade drama hot baru la tengok .So jarang sangat la aku boleh tengok Talha ni kat TV. Sekarang aku usha Talha kat twitter. Best jugak stalker artis kat Twitter. Baru tahu problem dorang apa sebenarnya. Dorang pon macam kita.Tak puas hati Twitter Fb. Nak gi holiday Twitter Fb. Sebab dorang public figure so probability orang nak menyibuk pasal dorang adalah tinggi. Termasuk aku lettew.Tak salah kan Just nak tahu pasal artis yang kita minat.


Panjang la pulang explanation paragraph kat atas haha. Out of syllabus  terosss aku nih. Dah banyak Talha ni berlakon. Antaranya


Cinta Elyssa
Tanah Kubur
Iktikad
Tudung Ekspres
Terowong Episod 1
Juvana
Gemilang
Dan banyak lagi....


Tapi tak semua la aku tengok. Mana sempat nk balancekan life aku sebagai student dgn dunia artis ni. Mana sempat aku layan la kan.

































Sape sape yang ada twitter Jom follow Talha Harith . talha harith ;)

No comments:

Post a Comment

Little kiss