Nuffnang Ads

Tuesday 17 January 2012

Jejaka Comel ;)



Okay camni pon dah comel




Assalamualaikum Hai.


This entry is special for Talha Harith. Jeng Jeng Jeng. Anyone yang name Talha Harith is the lucky one okay Haha. Before entry ni memang aku dah tulis entry pasal Talha Harith si jejaka yang berwajah cute miut yang buat aku nak cubit pipinya.Guess why aku boleh tulis entry pasal Talha lagi sekali.


A few hours before aku tulis entry ni Talha Harith buat aku senyum sorang sorang . Sebab ni kali ke brape ntah aku tweet kat twitter dia. Tapi as usual dia akan RT aje. Malam ni pelik .Aku tweet cakap ,
 " Awak samseng yg kiut la "


Unbelievable Talha bagi respond yang memberangsangkan. Nak tahu dia reply apa. 
"HahahaRT :  Awak samseng yg kiut la ." 


Happy la aku kan sebab selama ni dia RT je. Then, aku tweet camni, "Happy forever sbb malam ni reply tweet aku dgn respon yg mmbina Haha"   


Pastu Talha reply camni
  ;)RT : Happy forever sbb malam ni  reply tweet aku dgn respon yg mmbina Haha. 


Dia bagi smiley kot Haha


Tak kisah la korang faham ke tak bahasa tweet ni.Yang penting ni antara aku dengan Talha. 


Artis lain aku tak heran sangat sebab dorang akan reply dengan kata kata cket Haha. Maybe 


ngan aku je Talha just RT .Takpe malam ni Talha dah reply dengan sweet emoticon Hehe. 


Frankly speaking aku nak sangat dia follow aku Haha.Selalu je berangan aku ni. Dia artis 


kot.Aku ni sape kan?


Nak add kat account fb tapi dah full request la kan. Like page pon jadi la ye.


Nak mention one more time aku suka watak dia dalam Tudung Ekpress okay!


Talha Harith saya suka watak awak dalam Tudung Ekspress Rambut panjang bagai Fuhh 


Memang kelihatan macho disebalik wajah ala2 baby face aka jambu Hehe.


One day nak jumpa nak amek gambar boleh? Tutup mata sambil make a wish Hehe. 


Okay Talha Harith saya nak jugak awak baca entry saya ni.






P/s : Kem salam kat Johan skali ye Hehe


 Okay korang yang baca entry ni sila follow Talha Harith : talha _ harith di twitter okay frensss

No comments:

Post a Comment

Little kiss