Nuffnang Ads

Saturday 11 October 2014

Jatuh cinta ~ Hebatnya penangan ESP

Assalamualaikum.
Bulan ni merupakan bulan promosi ESP. Tahu tak apa itu ESP ? Energizing Soy Protein.
Soya bukan sebarang soya tau. Dicuci bersih dengan air biasa dan diproses secara semulajadi untuk mengekalkan sumber protein yang ada dalam soya. Saya memang suka makanan / minuman yang seperti ini kerana saya sayangkan tubuh badan saya dan menitikberatkan kesihatan. Biasalah makanan/minuman yang kita ambil akan mempengaruhi tahap kesihatan kita. Kalau banyak sangat bahan kimia atau pewarna tiruan nanti boleh menjejaskan kesihatan. Bila dah sakit sakit secara automatik aktiviti dan rutin harian akan terganggu. Kesimpulannya, banyak benda yang akan bagi kesan kalau kita tak pandai nak jaga makan minum atau perkara perkara yang kita dah tau akan tinggalkan kesan buruk kat kita.

Saya sendiri dah cuba ESP ni. Mana boleh tahan . Orang sana sini dok pung pang pung pang cakap ESP ni boleh buat kulit cantik gebu gebas. Tak kisah la time tu tak promosi pun asalkan saya dapatkan juga satu. lagi berkeyakinan nak convince kan customer. Tapi memang betul pon minyak kat muka mulai berkurang. Masa balik kampung haritu. Dekat setengah hari betul betul menggoreng ayam kat bawah matahari terik. Bayangkan la. Tanpa pakai apa apa proctection untuk skin. Bersiap sedia untuk men'tanned' kulit iolss. Unexpected. Kulit tangan agak kegelapan. Kulit muka seperti biasa. Muka tak berminyak pon walaupun di bawah matahari tengahari. Sengih sampai telinga. Kihkih. Tangan agak gelap sebabnya malas nak pakai losyen. Itu kekurangan saya. Muka pulak hari hari letak krim . Hihi.

So, korang perlu lah ambil inisiatif untuk mencuba sendiri ESP ni. Boleh je kalau korang nak bancuh dengan minuman kegemaran korang seperti milo, vico, susu unless air bergas, air panas dan berkafein. Kalau try jugak memang sia sia je korang minum ESP ni. Jom la cuba ESP dengan harga prmosi bulan Oktober .Pasti tak menyesal. Entah entah repeat order tak sampai sebulan consume. Hahaha.

Contact kite :)
013-9185868

Facebook kite :)
simaasyamimi

Page kite :)
shaklee

Antara manfaat yang tidak terkira

Combo ESP :)

 

No comments:

Post a Comment

Little kiss