Nuffnang Ads

Thursday, 6 November 2014

SUPERWOMAN

Hai.
Bersua kembali. Hihi.

Terpandang tajuk entry salah sorang blogger list saya, "Jangan ingat pompuan tak reti beli belah kelapa?" Macam tu la kot tajuknya.
Sebenarnya nak bagitau bila baca tajuk ni terus ingat kat ibu yang memang boleh belah kelapa. Bukan setakat tu je, panjat pokok, belah durian, berenang, dan macam macam aktiviti yang aktif dimana tak semua orang mampu buat. Saya sendiri pun memang almost tak reti nak buat semua tu. Panjat pokok tu inshaAllah boleh .Hihi. Belah kelapa, parut kelapa, mesin kelapa, dan perah santan memang tak reti dan tak terror. Surrender sangat. Terus angkat bendera putih.

Saya salute la pompuan sekarang ni yang pandai serba serbi. Ibu saya ni memang multitasking tapi tak semua di umur 44 tahun macam ibu saya boleh beraktiviti lasak macam tu. Memasak tu mungkin ramai yang tau. Bab panjat pokok , angkat batu bata dan kerja lelaki yang buat memang jarang kot didengar. Dan saya pun mustahil mampu untuk jadi seperti ibu.

Ibu, you are the best. Muah ciked hihi

No comments:

Post a Comment

Little kiss