Nuffnang Ads

Friday 29 August 2014

Kurus bersama shaklee

Assalamualaikum semua.

Kembali saya di blog yang macam chipsmore ni. Hihi. Kejap ada kejap hilang.

Wanita memang sangat mementingkan saiz/ukuran badan. Seawal usia 12 tahun pon dah pandai nak pasang badan kan? Saya memang takla sebab genetik family memang body standard je. Tak besar tak kecik. Tapi saya slim .Ini semua poyo. :p
Dulu lepas SPM saya memang bersenang lenang .PLKN pon tak sudi invite ke program mereka. So kerjanya tidur makan tengok tv seterusnya goyang kaki. Begitulah sehari hari. Jadi masa tu berat saya tak tau la berapa tapi perubahan ketara pada part paha. Maybe saya gemuk naik kat part paha dulu kot. Tak pasti sebab badan susah nak naik. Saya sear saya gemuk sebab jeans saya semuanya tak boleh zip. Pity me.Sob sob sob. Masa tu abah sangat bimbang akan kegemukan saya. Lantas menyekat nagsu makan saya. Haha. After 3 bulan saya masuk matrik. Saiz badan sudah ke bentuk asal. Kalau jenis badan macam saya ni senang.Tapi macam mana pulak kalau nak gemuk tersangat la senang tapi nak turun bukan main ikhtiar susah amat.
Okay shaklee ada penyelesaian untuk masalah begini. Masalah berat badan.
Antara set slimming shaklee adalah:
-ALFAFA
-HERBLAX
-LECITHIN
-OMEGA GUARD
-CINCH
-ESP

~~Alfafa dan herb lax ni adalah detox terbaik untuk mengeluarkan toksin dari badan

~~Lecithin dan omega guard adalah suplemen untuk memecahkan lemak dan membakar lemak secara efektif
~~Cinch dan ESP adalah untuk mengekalkan otot dari menggelebeh akibat pembuangan lemak 

Next entry saya explain detail one by one setiap suplemen dalam set kurus ni :)



No comments:

Post a Comment

Little kiss