Nuffnang Ads

Friday 14 August 2015

Basic H. Kegunaan & Manfaat.

Assalamualaikum w.b.t.


Hai korang. Dah lama tak share tentang kebaikan produk SHAKLEE. Haaa dah start jiwa usahawan dah simaasyamimi ni. Hihi.

Okay minggu ni memang terkezut jugak dek penangan basic H.
Korang tau tak apa itu basic H?
Dengan kata mudah adalah sejenis pencuci serbaguna dimana dapat mencuci dan menanggalkan kotoran dengan begitu berkesan .
Dan yang sangat penting adalah tiada bahan kimia dan tidak meninggalkan bau sabun.


Tak percaya ke?
Saya pada mulanya cuba iklankan tentang kebaikan basic H ni dengan memberi contoh puting dan botol susu baby.
Ramai berpusu pusu pm saya bertanyakan harga dan fungsinya.
Jawablah saya dengan penuh kesabaran dan kongsi tentang faedah bila korang guna basic H ni.

Customer pertama saya bulan ni beli basic H. Sampai harini terus guna. Kemudian esok hari bagi feedback yang sangat memberangsangkan. Teruja iols lebih daripada customer tu sendiri. Mana tidaknya, bila dapat positive feedback daripada customer, itulah saat paling berharga dalam business ni. Tak dapat dibeli dikedai dan takde orang jual pun.






testimoni uols


Selain daripada basuh putih tu, banyak lagi benda berfaedah yang boleh korang buat daripada basic H ni. Antaranya :

1. membersihkan kasut sekolah anak anak yang berkerak itu.
2. cuci peti yang bersepah dan berbau itu.
3. menyegarkan sayuran dan buahan dalam peti ais
4. membuat air siraman tanaman seperti baja
5. cuci lanta
6. banyak lagi bak hanggg.

Harga sangat berpatutan. Kalau uols nak tau lebih lanjut. Sila whatsapp saya 0139185868


No comments:

Post a Comment

Little kiss