Nuffnang Ads

Saturday 15 August 2015

Oh no ! Senggugut

Assalamualaikum.

Hai korang.
Harini saya kerja. Sabtu pun kerja tau tapi halfday je. Alhamdulillah. Nasib baik dapat halfday. Selalu lah bersyukur dengan apa yang kita ada. Hihi.

Perempuan kat setiap bulan memang wajib la datang bulan. Iols straight to the point terus Hihi.

Bila dah tiba waktu tu macam macam kesakitan yang ada. Kalau saya ni jenis yang senggugut yang biasa biasa je. Rasa jugak sakit tapi takde lah sampai tak boleh buat kerja atau bergerak. Boleh control lagi.

Ada sesetengah pulak memang sampai tak boleh buat apa. Nak berdiri pun tak boleh. Nangis nangis pun ada. Itu biasa dan bukan dibuat buat.

Ada pelbagai cara jugak nak kurangkan sakit ni.

Antaranya letak something yang panas atas perut.Laptop misalnya. Jangan kau letak seterika or kuali panas pulak. Lain jadinya. Sebab saya pernah try tapi tak tau lah dari segi perubatan okay ke tak buat camni. kot kot ada side effect. Just nak legakan kesakitan je. Pastu minum air suam. Pon okay. Ni ikut pengalaman saya la. Urutan dengan minyak panas pon boleh jugak.

Saya tak ambik pil period pain kaler pink tu. Ada orang cakap tak elok sangat kalau kerap sangat ambil.




Korang boleh jugak try set suplemen kat bawah ni. Suplemen semulajadi daripada shaklee. InshaAllah membantu.



Kalau nak cuba dan nak penerangan yang lebih details boleh hubungi saya di :

0139185868 call/whatsApp

Facebook sila klik je link syamimi tu
syamimi

No comments:

Post a Comment

Little kiss