Nuffnang Ads

Wednesday 13 June 2012

Supervisor cari pasal

Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh.

Hai semua.
Harini aku nak tulis pasal ketidakpuasan hati aku kat supervisor kat ofis aku ni.Aku under satu kerja dgn dia. Mula mula aku rasa okay je dia ni. Tapi dia agak sinis. Aku terima je sebab bagi aku tu salah satu dugaan dan cabaran yang aku kena hadapi kat tempat praktikal aku ni. Memang cerewet kerja under dia ni. Tapi aku buat buat tak kisah sebab aku tahu aku budak praktikal je.Kerja mana mana pun memang adat la kena marah. Kadang kadang aku balik rumah nangis sebab sangat stress. Salah satu sebab pasal dia tapi aku sedapkan hati aku aku nanges sebab kerja banyak sangat. Lepas setel kerja under dia, aku rasa sangat lega.

Lepas aku setel kerja dgn dia barula aku tahu ada la beberapa org yang tak berapa nak puas hati dgn dia ni.Logikla org tak puas hati.Perangai hipokrit sapa suka. Tak cukup dgn hipokrit ,suka paksa paksa orang pulak tu. Masa dia jadi supervisor aku dulu memang selalu je kena marah .Sindir memang sangat banyak la.aku tahan sampai aku dah naik lali dgn sindiran dia tu.

Semalam aku bengang sebab kerja aku dah 95% siap.Tiba tiba dia tanya pasal profit company yang tengah aku audit tu. Dia cakap ada adjustment .Selamba je cakap dia lupa nak bagitau aku awal2. Dia tak puas hati ke aku buat audit tu kejap je. Korang bayang kerja dah 95% siap tapi bila ada adjustment, almost kena adjust. Supervisor yang handle aku untuk kerja ni pon baru tahu jugak.Memang bengang jugak la dia. Aku ni berjuta2 kali bengang .Dah la kena tunggu bos aku discus dgn bos satu lagi pasal kerja aku ni.Nak tunggu betul betul confirm tak bergerak la kerja aku. Siap lambat bos jugak marah aku.Sepatotnya inform la aku awal2 .Macam saje je ckp tak ingat.Bukannya dia tak eprnah tanya pasal kerja aku tu.Nape semalam bila supervisor aku tu nak review baru dia nak cakap kena adjust.

Tolong r jangan buat macam tu kat aku.Dia nak sindir aku ke marah ke memang aku kisah .Tapi lantak r yang tu aku boleh jgk pekakkan telinga tapi ni libatkan kerja aku.Panas r. Semua nak cepat tapi jadi lambat pon sebab dia jugak.Memang gila tak sabar nak blah dari ofis ni.Kalau tak fikir aku ni praktikal dah lama aku cabut.Tak tahan wo kerja audit ditambah dgn environment yang kurang menyenangkan.


No comments:

Post a Comment

Little kiss