Nuffnang Ads

Saturday, 2 June 2012

Bosannnn

Harini paling bosan ,sunyi, sepi dalam hidup aku.NYESAL giler tak ikot parent aku balik kg.
Kononnya harini aku nak gi ofis siapkan kerja.Aku dah planning awal2 la kononnya.Semalam masa layan Personal Taste tiba tiba rasa tanak pergi ofis lak.Tidur pon dalam dilema.Bangun pagi dalam dilema lagi.90 % otak aku mengatakan aku tak perlu pergi kerja.Nak balik kg pon malas.Padahal sempat je kalau packing.Parent aku pon ada kat rumah lagi masa tu.
Tapi nak wat cane nasi dah jadi bubur.Aku stay kat rumah dan tak tahu nak buat aktiviti apa.
Ada adik laki aku sorang je kat rumah ni.Lain kalu dah tobat tanak ditinggal kan lagi.

No comments:

Post a Comment

Little kiss