Nuffnang Ads

Sunday 3 June 2012

Takut.

Assalamualaikum.

Aku share bilik dengan adik aku yang umur doblas tahun. Bila dah share bilik ni memang crowded la sikit.Aku selalu berangan nak pindah bilik satu lagi.Tapi tak jadi jadi pon Sebab banyak kerja la pulak nak alih alih barang semua.Adik aku ni selalu buat sepah dalam bilik sebab tu aku menyampah.
Semalam aku tidur sorang sorang.Tiba tiba rasa takut lak.Sebab gelap.Aku tade table lamp yang comel.So aku bukak lampu henset sampai pagi.Aku nak bukak lampu tak syok pulak tidur.So aku tabahkan tidur dengan mengcover muka aku dengan comforter berbekalkan lampu henset yang nak tak nak menyala.Akhirnya aku tidur lena sampai pagi.
Moral of the story, aku kena bersedia mental fizikal untuk mepunyai bilik sndiri.

p/s : Bilik tersebut bukan bilik aku walaupun bilik aku jugak ada unsur2 pink dan terdapat kalendar berwajah Lee Sung Gi di dinding. Korang dah tahu la kan? Haha

No comments:

Post a Comment

Little kiss