Nuffnang Ads

Wednesday 11 January 2012

Exam.Diserang.Kesunyian.Mengantokkss

Assalamualaikum. Hai.


Mata aku hampir tertutup semasa aku sedang menaip entry ni. Mengantuk sesangat. Actually sekarang ni pukul 5.57 am. Aku tunggu azan subuh. Nak tidur tak sabor!
Exam weeks cenggini la.Ngantuk sangat. Readers! dah azan pon. Before aku summarized kan entry aku ni, bolehla aku share cket peristiwa pahit manis sepanjang exam weeks ni. 


First : Tidur memang komfem tak pernah cukup.Stay up sampai pagi.After subuh tidor jap tak sampai 6jam dah bangun balik. Erghhh dahsyat! 


Second : Diserang. Jeng jeng jeng! Guess what? Diserang tikus? Diserang kucing? Diserang terorrist? Biarlah rahsia bak kata Dato CtNurhaliza. Mane leh gitau nanti satu dunia kutuk aku. Haha. Tapi serangan hendap tu membuatkan aku stress 1 jam. Yela spoil habes mood study aku yang sangat berkobar kobar tu.


Third: Kesunyian tapi ada lagu. Sebab sekarang kan tade kelas .Tak jumpa la hiruk pikuk classmates aku .Aku ni tak suka study ramai ramai.Study kat rumah je. Kalau gi library probability nak study tu kurang.Nape ea?
Ada lagu.Meaning that sambil study dengar lagu la oiii.


Okay lah tak mau panjang panjang. Tak larat..Idea pon zero.Aku tulis hape pon tak tau ni. Haha. 
Nanait (goodnite dalam versi ngantok amat :p)

No comments:

Post a Comment

Little kiss