Nuffnang Ads

Friday 13 January 2012

Memories

Assalamualaikum .Hai


Pagi ni aku rasa rindu sangat saat saat kat Korea bersama coursemates. Maybe effect dari background twitter aku .Sapa suruh letak background Nami island tu kan? Ni pon salah kawan aku sebenarnya. Dia layan Winter Sonata yang berkurun lama tu. Bila ada scene kat Nami Island apa lagi rasa overseassick aku tu melampau lampau la kan.Bajet pergi Korea bertahun lamanya kan.Kah kah. Tapi pengalaman dan keseronokan pergi dgn member member ni lain. Sebab lepas ni takkan dapat rasa dah .Kalau pergi lagi pon mesti dgn member yang lain ataupon dengan maksud yg sebenar memang dah tak boleh pergi dgn dorang lagi la kan.Sekarang dah final year.Memang tak sampai sebulan kitorang dah nak berpisah. Waa touching la pulak tiba tiba. Sob sob.Tapi seriously masa tengah bersama sama kita macam tak berapa nak hargai sangat saat indah .Yang selalu kita rasa." Tak best nya tempat ni.  " Bosannya tengok muka classmates yang tak hensem. " Makhluk ni suka betul condemn aku. Betul kan? Memang aku pon macam tu. Bila dah tahap kritikal nak berpisah ni memang ada la sedikit sebanyak sedih tu. Mananya taknya dah hampir 3 tahun kot belajar dalam satu kelas yang sama. Exam dalam satu dewan yang sama. Kutuk mengutuk pon sesama sendiri. Lepas ni rindu rinduan la pulak. Tu pon kalau nak rindu kan. 


Mesti lepas ni aku akan rindu suasana ponteng.Lepas ni aku dah kerja tade makne nak ponteng sesuka hati kan.Sebab tu la kan aku ponteng habis habisan masa tengah belajar ni. kah kah Logik tak statement berkenaan. Walaupun saat ni aku rasa tak sabar sabar nak abes exam dan tak sabar nak balik rumah. Disebalik keexcitedtan aku tuh ada gak la terselit kepiluan serta seangkatan dengannya.Korang layan la gambar kitorang yang kebabom.Muka aku paling kebabom bagai kena extend 4 tahun lagi.






Pencarian sapa paling remaja 2009






























Aku lah busday gal




Sekian terimakasih .Yang banyak garis garis tu actually langsung tak sesuai dengan mukadimah sebab itu bukan satu issu tapi satu simptom .Faham tak mesti tak faham Hanya aku dan coursemates aku je yang tahu perkaitan itu Kah kah


2 comments:

  1. wah..da nk bis ek study..bestnye..ab tgl setahun lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada satu sem agi tapi sem depan prektikel satu sem. Kire ni last la. ;)

      Delete

Little kiss