Nuffnang Ads

Friday 18 May 2012

Dah lima bulan aku praktikal.Tiba tiba aku rasa sekejap la pulak masa berlau.Bermakna ada 2 bulan lagi aku kat audit firm tersebut.Memang sangat  sarat otak aku bila tiap tiap hari aku kena fikir pasal kerja yang tak siap siap kat ofis aku tu.

Paling aku stress masa aku kena audit satu company ni.Konon dengan excitednya aku just kena buat audit.Bila aku bukak akaun company tu .Kusss semangat.Ntah apa apa la dorang key in transaction.Tersabgat la malang bila aku kena adjust balik akaun company tu.Pastu director company tu pulak memang susah nak faham bila kita explain pasal dia.Dah la aku ni budak praktikal terkena pulak dengan company yang aneh aneh ni.Lagi teruk la otak aku ni nak berfungsi dengan baik.Dah la asyik kena push dengan supervisor.Tak termasuk kena sindir n kena marah lagi

Sekarang aku rasa lega sikit bila audit company tu dah nak siap.Tapi disebabkan dengan company tu jugak aku lebih memahami audit.Sebab banyak benda n proses yang aku buat untuk siapkan company tu. So untuk audit company lain aku rasa aku dah tak perlu nak tanya supervisor aku banyak banyak lagi.

Bila dah praktikal pon kerja teruk camni aku dah tak rasa nak jadi auditor.Langsung tak minat.Sekarang dah mula fikir apa nak jadi dengan aku lepas praktikal ni.Nak kerja apa ntah.Tak kerja mana nak dapat duit.Nak harap duit mak bapak dua tiga ringgit tu boleh la.

Okay la chow dulu.Nak fikir apa yang aku patut buat lepas ni.Tata

No comments:

Post a Comment

Little kiss