Nuffnang Ads

Friday 10 January 2014

ESP SHAKLEE (MANFAAT DAN KHASIAT)

Hai korang sebelum tidur saya nak share tentang kebaikan ESP (Energizing Soy Protein)
Dalam ESP ni banyak manfaat yg korang boleh dapat.
 ESP ni amat disyorkan kepada (sila rujuk gambarajah dibawah.Teehee)


Boleh dikatakan ESP ni bukan sahaja untuk siapa yang inginkan kulit yg cantik dan gebu gebas tapi juga untuk membekalkan tenaga kepada kita terutama pelajar dan pekerja.Juga salah satu supplement yang dapat melancarkan proses penyusuan para ibu. Hebat bukan!

Untuk mempercepatkan lagi kesan keatas badan kita ESP boleh diambil dengan set2 lain dari produk Shaklee mengikut kesesuaian.Selain itu ESP juga boleh dijadikan masker.

Sebenarnya memang tak mahal pon ESP ni. Dengan 850 gram korang boleh guna dalam masa 2 bulan.
Sesudu setiap pengambila (3x sehari). Jimat bukan.

Dan saya mahu bagitau setiap pembelian RM 200 produk Shaklee dr saya ,free postage menanti korang. Jimat RM 10 duit korang kan.Saya juga hanya mengenakan harga ahli. Memang berbaloi2 la korang.

Sesiapa yang berminat sila order/pertanyaan sila wassap saya.

WHATSAPP : 0139185868







No comments:

Post a Comment

Little kiss