Nuffnang Ads

Saturday 11 January 2014

SET RESDUNG SHAKLEE

Hai semua.
Saya tahu ramai dikalangan rakyat Malaysia yang mempunyai masalah resdung.
Apa itu resdung? - Resdung(sinusitis) adalah radang pada lapisan rongga hidung yang memiliki beberapa pasangan iaitu frontal, ethmoid,maxillary dan sphnoif.

Tanda-tanda seseorang tu meghidap resdung :
1. Hidung kerap tersumbat
2. Rasa berat pada bahagian muka
3. Sakit tekak yang berpanjangan
4. Alahan- bersin, gatal hidung ,gatal telinga dll

Disini saya mahu memperkenalkan produk Shaklee Set Resdung.



PENGHIDAP RESDUNG HARUSLAH:

1. Mengelakkan daripada memelihara binatangyang berbulu seperti kucing dan arnab.
2. Selalu menjaga kebersihan bilik atau tempat tinggal agar tidak berdebu.
3. Pantang makan makanan yang alah kepada penghidap seperti seafood.
4. Banyakkan lah minum air masak/suam (bukan untuk penghidap resdung sahaja tetapi mmg bagus utk setiap individu ).
5. Jaga kebersihan muka.


Harus diingat supplement shaklee bukan lah ubat di klinik dan hospital tetapi vitamin tambahan yg diperlukan oleh badan kita yang dpt menghindar penyakit. Dengan pengambilan supplement yang konsisten ,InshaAllah penyakit or sebarang masalah dapat diatasi.



UNTUK HARGA MERUDUM BOLEH CONTACT SAYA


Untuk yang berminat boleh wassap saya. Sudah semestinya korang dapat harga yang menjunam turun dari harga pasaran. KERANA saya menjual dengan harga ahli. Beza harga ahli dengan harga pasaran lebih kurang anggaran RM10-RM20. Dan jika yang membeli sebarang produk Shaklee dengan saya melebihi RM200 dan keatas korang akan dapat keistimewaan. So apalagi boleh whatsapp saya untuk bertanya pasal harga, dan apa jua yang korang nak tanya. FREE CONSULTATION

WHATSAPP :0139185868
SID:1097426

No comments:

Post a Comment

Little kiss