Nuffnang Ads

Friday 10 January 2014

SET KECANTIKAN SHAKLEE

Hai korang.
Saya adalah pengedar sah Shaklee (SID:1097426)
Sebenarnya beberapa bulan lepas saya ni consume produk Shaklee tapi tanpa masuk ahli.
Dengan semangat yang diberikan oleh sorang buddy, saya pon join member of Shaklee.
Shaklee ni memang tak dinafikan lagi keberkesanannya kerana boleh bertahan selama 50 tahun.
Nampak tak kat situ produk ni memang berkualiti dan tidak diragui.

So harini saya nak share dengan korang pasal Set kecantikan Shaklee.
Produk asas untuk set kecantikan adalah Vit C-Plus, Vit B Complex dan Vit e.Untuk keberkesanan korang boleh tambah satu lagi produk, ESP.

SET D SHAKLEE
SET D PLUS EXTRA PROTEIN
 Ramai yang cakap produk Shaklee mahal .Meh saya ajar buat pengiraan.

VIT C -180 BIJI-RM74.00 (BERTAHAN SAMPAI 6 BULAN)
VIT E- 120 BIJI-RM119.00 (BERTAHAN SAMPAI 4 BULAN)
VIT B COMPLEX-120 BIJI -RM 43.00(BERTAHAN SAMPAI 4 BULAN)
ESP-850GRAM BERTAHAN 2 BULAN (1 SUDU UNTUK SETIAP PENGAMBILAN ,3 KALI SEHARI)

Korang nampak penjimatan disitu. Tak payha nak kua duit tiap tiap bulan untuk cntik tau.
For your info, saya memang jual harga keahlian. Harga pasaran memang berbeza  lebih kurang rm20 untuk satu produk.

Set Kecantikan


Setiap orang megimpikan wajah yang cantik dan mulus. Tak kira anak dara atau mak dara. Jerawat dan pori pori yang besar memang sering melanda kaum wanita. Apakata semua orang beralih kepada produk Shaklee dimana ada tiga jenis vitamin plus ESP(minuman soya untuk kesihatan)

Kombinasi Vitamin E, B Complex dan Vitamin C menghasilkan:

* Mengurangkan kedutan dan pembentukan garis-garis halus
* Mencegah penuaan
* Menjadikan kulit lebih kenyal
*Mencerahkan kulit
*Menjaga kulit dari sinaran UV
* Mengurangkan parut jerawat
*Menjadikan wajah bersinar dan bermaya
* Menjadikan kulit wajah lebih cerah dan kemerahan
*Menjadikan wajah lebih berseri


.Harga yang ditawarkan sangat berpatutan.Untuk mengetahui lebih lanjut sila wassap saya di no  

0139185868

No comments:

Post a Comment

Little kiss