Nuffnang Ads

Tuesday, 16 September 2014

16 SEPT -KE KENDURI KE KITE ?

Assalamualaikum.

Hai korang. Harini nak pergi kenduri kawen sedara.
Tak rapat pon. Anak kepada bapak sedara ibu.
Tak kisah la rapat or tak janji melawat sedara mara terdekat. Bila lagi nak berziarah slain raya dan kenduri kendara kan? Hihi.
Dah iron baju untuk dipakai dari pagi. semangat tak? Biasalah pagi pagi memang semangat .Dah naik matahari startla malas menyelubungi diri.

Okay lah nak buat apa yang aptut kat rumah ni. Harini public holiday kan. Masa ni je nak kemas rumah or buat apa yang patut kat rumah. Esok dah kerja. *sigh

Jangan lupa segala set kurus ke kenduri. alfafa untuk detoks, lecithin pecah lemak omega bakar lemak.
Kemana pon dengan shaklee . Muahh shaklee

2 comments:

  1. kami pon ke kenduri....ramai sungguh prang bina masjid minggu ni yer....hihi

    ReplyDelete

Little kiss