Nuffnang Ads

Thursday 18 September 2014

BISNES TALK KAH KITA? -SPEAKER SIMAASYAMIMI. THAT'S ME :)

Assalamualaikum.

Saya nak war warkan pasal talk yang saya nak buat malam esok.
Bisnes talk kat Whatsapp group je. Saya akan invite sesiapa yang berminat untuk berbisnes.
Kepada yang ragu ragu pon boleh biar saya suntik semangat  korang .Hihi.
Saya pon nak share bagaimana saya terjebak dalam bisnes Shaklee. Dan bagaimana saya & rakan rakan running bisnes shaklee yang kadang2 boleh dikatakan bisnes dropship jugak.
Kat sini saya taknak cerita panjang. Kalau korang nak tahu boleh la tinggalkan no fon beserta nama.
Nanti saya akan invite korang dalam group kami yang aktif kebaboom.

Saya pon sebenarnya makin semangat bila join talk ni even dalam WHATSAPP sahaja. Nak pergi dengar seminar kadang kadang tak sempat. Kerja banyak. So ini adalah inisiatif ;)

Saya memang sayang dengan GROUP SHAKLEE saya yang satu ini. Dan bagi peluang untuk jadi speaker malam esok. Yeay!

whatsapp
mimi,
013-9185868

p/s: bukan paksa korang join bila dah dengar talk ni. just nak bagi suntikan semangat. kita ni sebenarnya perlu disuntik setiap hari untuk kekal bersemangat. jom cuba nasib.

No comments:

Post a Comment

Little kiss