Nuffnang Ads

Wednesday 10 September 2014

PSSTTTT.BISNES TALK UOLS

Assalamualaikum semua.

Saya nak war warkan satu berita ni. Hihi .

Saya ada plan untuk buat bisnes talk. Saya nak bagi peluang kat semua orang untuk mencari pendapatan sampingan. Belajar cari duit dengan bisnes shaklee ni.

Sebelum saya terjerumus dalam shaklee ni dulu saya main redah je. Sebab saya fikir saya perlu mencuba something new untuk improve diri saya dan move on ke zon yang lebih selesa.

Talk ni bukan la nak tarik korang terus jadi join kami di shaklee. Tetapi lebih kepada share ilmu yang ada & apa yang saya dapat sepanjang bershaklee.

Ala macam seminar DR Azizan cmtu la. Oppss saya bukan hebat seperti beliau tetapi mahu menjadi yang terbaik. So sesiapa berminat boleh pm/whatsapp saya. Dan sila like page saya dan add facebook saya.

Dan bisnes talk ini bukannlah di dewan besar tau tapi hanya di group whatsapp. So sila bagi no fon & nama korang ye. Saya dah bagi peluang selebihnya korang tentukan ;)




http://www.healthshaklee.com.my/
https://www.facebook.com/simaasyamimi.yusuf

pm/whatsapp 013-9185868

No comments:

Post a Comment

Little kiss