Nuffnang Ads

Thursday 18 December 2014

Homemade Pizza

Assalamualaikum. Hai semua.
Rasanya lama sungguh menyepi sebagai blogger. Blogger sangat ke? Hihi.

Kali ini saya nak berkongsi pasal makanan. Wow! Simaasyamimi berkongsi resipi. T_T
Saya ambil resipi daripada blog ABM .Tapi ada ubah sikit ikut creativity dan bahan yang ada.
Kononnya nak belajar la masak masak ni. Tapi iols lagi tertarik nak cuba baking buat pizza or western food ni sebab proses simple. Mihmihmih. Dasar pemalas. Masakan melayu memang terbaik sebab saya jenis suka makan nasi. Tapi tak pandai masak . Okay okay berbalik pada topik. Dah lama sebenarnya buat pizza ni. Lepas sehari ke sehari nak update.Tak update update jugak. Ada masa sikit ni saya curi sikit nak tunjuk pizza saya ni.

Saya bawak pergi ofis dan bagi kat Hafizi . Sedap tak sedap belakang kira. Yang penting try. Tapi saya dah janji dengan Kak Su .Kalau best nak bawak opis. Kalau tak best simpan kat rumah je. Begitu jugak janji ku pada Hafizi. Kahkah.

Happy sebab pizza mendapat pujian. Hafizi havoc giler puji. Kalau Hafizi puji boleh percaya la 90% sebab dia ni kalau tak suka dia complaint je . Orang macam ni senang kita nak percaya samaada pujian atau kutukan. T_T

Ini pizza yang dah siap. Tak menarik sangat presentation tapi rotinya lembut.

No comments:

Post a Comment

Little kiss