Nuffnang Ads

Thursday 25 September 2014

APA YANG BUAT COLLAGEN POWDER SHAKLEE BEGITU GAH ?

ASSALAMUALAIKUM.

Gah! Over tak tajuk entry? Pendapat saya memang la gah setanding kualitinya. Kalau diikutkan daripada awal pemprosesan sehingga terhasilnya collagen powder memang nampak kekuatan produk bernama collagen powder ini. Mana tidaknya jika semua proses dilakukan tanpa melibatkan bahan kimia atau sintetik dimana mampu mengubah struktur asas sesuatu produk dan keasliannya. Sudah lumrah barang tak original memang lebih murah dari produk original. (contoh nya: ADIDAS vs ADIBAS) .

Mana satu pilihan kita? Produk original yang lebih mahal tetapi dapat berfungsi dalam jangka masa panjang ATAU produk ciplak yang jauh lebih murah tetapi hanya mampu berfungsi semasa kita tidak cukup menikmatinya? Tepuk dada tanya selera .

Bagi saya sebelum membeli kita kena buat R&D dengan cara kita sendiri walaupun tak masuk makmal. Itu dah memang hak kita sebagai pengguna. Bila dah yakin boleh la grab satu untuk percubaa. Bila dah rasa ngam boleh decide untuk grab lagi. Gitu je pun kitaran hidup sebagai seorang customer yakni pengguna.

Okay agak melalut explanation .Ahaks. Tapi motif utamanya adalah untuk bagi korang faham kualiti collagen powder tu. Jangan tertipu dengan harga sebaliknya lihat apa isi kandungannya dan juga keberkesanannya dalam jangka masa panjang mahupun singkat. Entry saya sebelum ini ada saya tulis tentang kandungan collagen powder. Dan yang penting molekul dalam collagen powder shaklee tersangat halus dan ringan iaitu sebanyak 1000 dalton sahaja dimana ia membantu penyerapan dalam badan dengan lebih pantas. Wah ! Point yang ni pun membuatkan saya tak senang duduk.




Boleh rujuk collagen

Segala pertanyaan boleh hubungi saya simaasyamimi / 013-9185868


4 comments:

Little kiss