Nuffnang Ads

Friday 21 October 2011

kalaulah...

Hi cik bloggers.

Masa zaman kecik-kecik dulu kan, korang pernah tak berangan nak jadi superhero/woman, or character kartun dalam komik or tv yong korang tengok?
Aku?Memang pernah la kan.That's why aku tanye korang.Hee~
Korang tahu aku dulu memang nak sangat jadi Doraemon si kucing biru,gemuk,bulat and xde telinge.Kuikuikui.

Nak tau nape aku memang adore sangat kat kucing gemuk tu?Dulu masa zaman keanak-anakan,zaman yang penuh suci...Stationery aku slalu hilang.Tak tahu la salah letak,salah simpan,ada orang tersalah curi.Ntah aku pon tak pernah fikir pon that time.

Due to the hilang barang-barang sekolah itu,aku pon selalu la bermonolog dalaman," Kalau la aku ni Doraemon...."   

Haha..budak-budak memang pelik kan.Freaking.Annoying.frieskies.Whiskas.Nak rembat semua title.

Tapi sekarang pon sama je.Teringin nak jadi supermodel.Hello! Cantik ke kau tu? HAHAHAHA.


an an an... doraemon=)

No comments:

Post a Comment

Little kiss