Nuffnang Ads

Thursday 13 October 2011

K.H.A.M.I.S again~

Harini hari khamis.Biasanya aku sibuk nak ponteng kelas sebab nak balik hometown.Harini ada satu kelas je.tu pun tak sampai satu jam.Tapi aku tak plan and tak rasa pun nak balik.Emm pelik.Takpe atleast aku boleh jimat duit untuk byr tiket bas yang gedabommmm mahal.

Aku plan nak basuh motor (motor kapcai je aku mampu ada) and basuh baju.Rajin tak??Hee..Lately, aku rasa sangat bersemangat nak buat semua benda.Keep it up Simaasyamimi!Hope sampai habis sem la kan.Kat Terengganu ni takde aktiviti yang best kot nak buat.(kutuk negeri sendiri ke apa kau ni!).So, dengan buat aktiviti berfaedah seperti di atas tu, boleh la jugak hilang boring.Dok mengadap lappy je boring jugak.Boleh tambah power aku ada la.(aku rabun tahap kronik plus tak dapat diselamatkan).

Dan harini jugak aku plan nak study pada sebelah malamya.Boleh dan mampukah kau wahai Simaasyamimi dengan godaan duniawi.Huhu.I have to sebab esok aku nak gi jalan-jalan cari boifren,Oopppss.tesilap sudah.Cari kawan lepak.kena kuatkan semangat malam ni sebab next week and after banyak kuiz,test, and asaimen yang tak pernah abes kot.

Okay la.Membebel lak tengahari ni.Dah la panas kan.Apalgi jom masak for lunch.Rajin tak?Keh Keh.K,BYE.=)

No comments:

Post a Comment

Little kiss