Nuffnang Ads

Monday 19 December 2011

LeeSung Gi Dan aku.Ahakzzzz

Assalamualaikum. Hai.


Post entry baru lagi.Dah macam diari pulaksss.Apa salahnya kan?
Entry ni pasal Lee Sung Gi.Kalau korangs dah baca entry aku sebelum ni konfem korang tahu yang aku minat dia.So tak payah la nak aku nak mukaddimah panjang dan lebar kan.


Dan korang jugak mesti tahu aku pernah pegi Korea yang pernah aku story mory kat entry sebelum ni kan.
Bukan nak cerita pasal Korea atau entry sebelum ni.Just nak cakap ada 3 benda yang ada gambar Lee Sung Gi yang aku beli kat Korea. Nama tempat tu MyeongDong .Sape rase ada duit berkepuk kepuk boleh pergi sane sebab kat sana ada barang berjenama seperti ZARA, UNIQLO, FOREVER21, GAP, GIORDANO dan banyak lagi. Tapi kitorang pergi haritu tengah sale wa cakap lu.Untunglah jadi kitorang kan?Haha.


Kepada mereka yang meminati Super Junior dan Girls Generation, di sini anda boleh mendapatkan barang-barang mereka seperti cakera padat, poster, baju dan lain-lain di butik SPAO.Ni aku copy ayat dari blog cuti cuti Korea.Haha.Maafkan saya. Tapi tak silap aku bukan beli kat sini aku beli kat kedai lain yang memang betul betul menjanjikan kepuasan kepada fanatik KPop.Aku tak okay.


Korang tahu masa aku nak beli baju yang bergambarkan Lee sung Gi punya la susah.Baju tu size L.Gedabak besarnye.Tapi nak taknak aku nak jugak.Lack communication punya pasal sampai setengah jam aku tunggu kat kedai tu semata mata nak dapatkan baju tu.Aku suruh tokay kedai tu ambik baju tu and bukak.Sebab baju tu dalam berbalut dalam plastik. Pastu dia kata baju tu besar dan untuk laki.Aku cakap nak jugak.Pastu aku ingat dia letak kat kaunter suruh bayar .Rupa rupanya dia pergi simpan balik dalam stor.Apekejdah aku tunggu punya lama.Boleh pulak buat macam tu.Orang nak beli pon susah.Geram aku.Pastu aku rasa dia ngumpat dengan member dia.Lantak la kan.Bju tu berharga rm45 Malaysia.Tak silap aku la.Tak ingat.


Then aku beli kalendar tahun 2011-2012.Jugak ada gambar Lee Sung Gi.Gila wa cakap lu.Pastu beli lagi cermin ala ala compact powder gitu yang jugak ada gambar beliau.Total perbelanjaan aku untuk 3 benda tu around RM75. Sounds like tak berbaloi tapi aku nak jugak. Sila rajin rajinkan tangan gerakkan schroll ke bawah dam mata untuk menengok souvenir untuk diri sendiri kat Korea.




Ni la cermin ala ala compact powder.Harga 3000won= RM15.Mahal gedabak.


Ni baju yang susah sangat nak dapat..Tergantung kat bilik aku sekarang
Calendar pakai buang.Maksud aku boleh cabut cabut.Tukar gambar depan blkg ikot bulan.





 Ni je mampu ku beli sebab kitorang rushing .Mana nak beli souvenir untuk famili lagi.Mana nak beli untuk kawan kawan lagi.Duit pon setakat penuh kat poket kiri je.Poket kanan kosong.Okay sape sape yang nak gi Korea sila singgah blog ni jap  http://cuti2korea.blogspot.com/2011/11/hai-seoul-annyeong_1589.html ...Kat situ korang boleh dapat guider yang menawarkan harga berpatutan.Okay chow dulu yea Hugggssss

No comments:

Post a Comment

Little kiss