Nuffnang Ads

Saturday, 10 December 2011

Kepenatan dan kesejukan

Assalamualaikum.Hai.


Wow untuk diri sendiri.Sehari suntuk kat library.Biar betik? Betul ke aku ni Simaasyamimi.(sambil cubit cubit pipi)..kononnya nak siapkan asaimen.Then study la untuk test.Tak sikit pon banyak pon jadi la kan.Haha.Berangan je la kau Simaa. 


Sampai sekarang.Sikit je ilmu masuk.Dok layan tonton.com  , dok layan Youtube,  dok layan pesbuk,  dok sibut bertweet.Apehal ko ni Simaa .


Aikkk.Tajuk entry tak kena dengan ape yang aku tulis ni .Lantak la.Aku bosan.Type je la kan.Tapi memang sejuk (haaa,kan dah ade kaitan ngan tajuk entry) kat sini.Dari pagi sampai ke malam.Fuh angin dia .Dah feeling macam kat Korea.Haha.

Muka hitam yang kesejukan,keboringan,dan sudah beberapa jam tak mandi

No comments:

Post a Comment

Little kiss